alone mami

Då ska jag ta o testa Bus4u. Det blir spännande. kirrat biljetter, för på Fredag far jag till Göteborg för att umgåsas med min Becky hela helgen! Ska bli grymt kul ..


Här har vi dom ensamma mammorna, så pinsamma kvinnor, haha

Nu är det snart dags att sätta sig vid tvn igen, känns som jag sitter där rätt ofta nu föritden, förstår inte varför för jag gillar egentligen inte att slösa massa tid där, jaja, det är iaf dags för "ensam mamma söker" vid 20.00, sen går det säkert en härlig söndagsfilm, bra avslut av denna vecka ändå.

Dags att ladda för morgondagen.
Återigen en lovely monday.

Just dance, it's gonna be okey!
K

Kommentarer
Postat av: elin

ensam mamma söker är bäst! I love it ;)

2009-09-14 @ 17:02:07
URL: http://friaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0