090916

Jag hoppas det fina vädret håller i sig hela veckan ut så jag också kan få ut o njuta lite :)
En annan som ska ut och njuta är min mor.
Hon fick för sig att ta med sig en vännina till turkiet imorgon! Där blir hon i en vecka. lyyx. tydligen 30 grader och massa härligt! Jag skulle också så gärna vilja ligga på stranden o ha det gött, jag satsar på höstlovet .. någon som är med mig då?!

Idag är jag iaf helt feberfri och börjar känna mig lite piggare nu efter ännu en dag på soffan. Skönt!
Så Jag ska försöka tagga skola imorgon och se vad min firnuliga klass har kommit på för trevligt till skolfotot. :)
Till dansklassen imorgon får jag använda mig av gammalt material, Min kropp har inte tillräckligt med ork för att få fram något nytt, får bli till nästa vecka.

Nu är det snart dags för en dusch. Hur äcklig kan man bli egentligen? haha. Känner mig bara så sjukt ofräsch, men så är det ju när man är sjuk. Håret är lika fett som smöret och så där. Och om jag byter ut mina sjuklakan borde jag verkligen bli frisk tills imorgon!!!

That's the day
For Now, K

Kommentarer
Postat av: Lellie

Kan du berätta för mig hur du ens kan ha råd att åka utomlands?

2009-09-16 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0