Stackars Mathilda

Mathilda har visst gått o blivit sjuk! (btw tycker jag det är väldigt snyggt att stava mathilda med th)
Så Workshopen är inställd.
FY såååå tråååååkigt!!
Hoppas hon blir frisk snart så hon kan komma o dansa med oss.
Jag säger som sofia: Positiv som jag är, så har vi ju något att se fram emot en annan helg
Och tur för dig som missade anmäla dig! Nu har du ju en andra chans.

Jaja, that's life. Får försöka hitta på något annat att ägna denna dag åt då ..
hm ...

Öppen för förslag helt enkelt.
Måste iaf försöka få in lite träning, och lite övningskörning. Sen är det bara säga till mig vad jag ska göra :)

Emelie, munken kanske?

Rolig dag blev tråkig ..

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0