söndag

Vilken pluggdag det verkar vara idag! Alla pluggar.
Alla utom jag ....

Jag ska ta och plåga mig igenom ett puls/medel istället. Men vad gör man inte för att få lite sällskap när man tränar?

Ett litet tips tappa bort din plånbok innan du åker till a6. Det blir jätte billigt&bra. dock rätt tråkigt, men hittar man den sen igen när man kommit hem känns det helt okej.

Jag är sjukt shoppingsugen dock ..
Någon med fler tips att motså shopping? Please tell me.

Ser fram emot en skön söndagskväll och veckan som ligger framför. Är riktigt taggad faktiskt.
Ska ta igen all dans jag missade förra veckan, tjiihuu.

Ta hand om er readers.

Lycka till i veckan som ligger framför
Claarie

Kommentarer
Postat av: vickan

jag som måste spara en massa pengar till hillsong går inte ens på shoppingrunda bara för att inte fresta mig :P har egentligen alla kläder jag behöver. så vill inte fresta mig i onödan... svårt men man kommer in i det :) brukar dock hjälpa kompisar att köpa kläder, ger mig en liten shoppingkick iaf att spendera andras pengar :P oj, lång kommentar...

2009-10-11 @ 22:19:14
URL: http://victoriastonebeach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0