lovely life

Det har visst blivit en bloggpaus. Eller paus o paus,  jag har helt enkelt inte hunnit skriva.

Igår tog jag ett steg närmare körkortet, riskettan är fixad. Dock kändes det som jag tog det där steget tillbaka idag när jag körde ... hopplöst det där lilla rosa kortet ...
När jag inte skrivit här har jag hunnit besöka ryhov twice. Äntligen har jag fått knäröntgen avklarad och väntar otåligt på svaren. Jag säger bara. Gode Gud.
Landstingsrevyn höll också hus där uppe, riktigt kul, ibland. Min klasskompis Tom är grym och det kvar riktigt roligt att se. "Akut Läge", har du möjlighet, se den!

Såhär ser mina naglar ut för tillfället också




Det försvårar mitt skrivande. Försvårar allt egentligen. Klara och långa naglar går inte riktigt hand i hand, men jag känner mig kvinnlig, och det kan vara bra att göra ibland, om man är tjej.
Plus att dom är ju väldigt fina, och jag fick dom gratis. Vilket kap.
Min kära "svägerska",haha, har gjort dom. Så om du också vill ha en sådan här fin detalj på din kropp är det bara höra av sig, jag har ju kontakten. tihi.

Nu är jag jättetaggad för kvällen som ligger framför. Freda'20 celebration. Kommer bli grymt, med min underbaraste Lisa i spetsen.

Imorgon när jag tjänat in lite stålar ska jag få träffa min underbaraste Lellie som tagit sig hit i helgen!

Vilket fantastiskt liv jag lever.
Hoppas du gör det med, och tar vara på varje dag som går.

Njut av helgen!

Krääm
K

Nu blev det ett sånt där sjukt ointressant inlägg, men jag behövde bara skriva av mig lite!
Imorgon kommer info om lite workshops.Stay update!

Kommentarer
Postat av: TomTom

Kul att du uppskattade revyn! Tack för att ni kom, det var verkligen uppskattat! (:

2009-10-18 @ 00:22:07
URL: http://tomtomtanker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0