kvinnligt

Nu är jag riktigt taggad för att DANSA! Feminime vibe står ju som sagt på schemat, och det ska bli riktigtriktigt kul.
Hoppas jag inte har allt för höga förväntningar, men det tror jag inte. Mathilda verkar ju riktigt duktig.

Om ni vill veta hur det var är det bara hålla er uppdaterade!

Har iaf äntligen fått vila ut den här veckan. Förstår inte hur slutkörd man kan bli men idag känner jag mig riktigt pigg&frisk (y)

Hoppas ni får en kanoners dag. Vädret ser ju lovande ut så kanske att du ska ut på en härlig höstpromenad?
Skulle jag gjort, eller kanske gör, fast senare!

Jaja, har väl inte mycket mer att uppdatera er om.

Ta hand om er
Claarie

Kommentarer
Postat av: Fia

nää hoppas inte du blir besviken på feminine vibe nu, och kör hårt och va bäst! ;)

2009-10-10 @ 10:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0