Hört

Vid fikabordet

Pappa: Jag har kommit på att du är ju en riktig estetare, Klara
Han granskar min outfit som är danskläder och raggsockar

Jag: Och med det syftar du på ..

Pappa: Dina kläder. Visst man har väl vant sig nu, och ser det inte så ofta. Men ena dagen kommer du med något stort på huvudet. tja. han tänker till lite Andra dagen ser du ut .. (typ, som nu ..)

Om man med det definierar ordet estetare är jag väl det då.
Jag skulle nog kalla det varierad klädstil.
Men visst, jag är en estetare och stolt över det begreppet!!

Tack Pappa.

Kommentarer
Postat av: maria

fikabordet stavas det Klara ;)

2009-10-13 @ 15:22:07
URL: http://iiafeatlo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0