helgen, helt slut

Insåg rätt snabbt när jag kom till skolan att jag inte riktigt är redo för en ny vecka.
Så ikväll är jag lite egocentrisk och tänker bara på mig själv. Skippar dansen ikväll(:() för att vara snäll mot min kropp och ska verkligen försöka återhämta mig denna kväll.


Helgen har ju varit helt crazy bra.
Du som inte besökte teatern i lördagskväll missade ju en väldigt blandad dansupplevelse.
Det uppträdde både bra och dåliga dansare, från gammal till ung och från stilar till stilar. Mycket MJ såklart och en hel del radiohitar. Men också, rysk musik och stepp och låtar som man inte alls kände till.
Så ja, en väldigt blandad dansupplevelse.
Kultur Dag/Natt är alltid lika trevligt och kul för oss i dansvärlden :)
Så du som inte var där missade något vill jag lova. Och jag hoppas att du som var där hade trevligt!

Lördagkväll nummer 2 var verkligen också hur bra som helst! Du som inte var i pingst och på Lörda' LIVE, jag säger bara, var där nästa gång. Första lördagen i november, tror det blir 7e. Sjukt mycket peppade ungdomar och riktigt nice möten. Man vill inte missa detta!

Ett litet smakprov av vad min lördag innehöll, och det bästa av allt är att du får en andra chans att vara med om detta också, alltså lörda' LIVE i november och Kultur Dag/Natt om ett år igen. Bra va?

Till slutet av min helg, som avslutades minst lika bra som den började. Cabaret.
Vi tog bussresan mitt ut i skogen. Österbymo hette stället vi befann oss på, centrum bestod av en konsumbutik och en pizzeria. Jag tror ni förstår att det var litet.
I en typ lada hade dom byggt en teater. försvånadsvärt fin faktiskt, och Cabaret var riktigt bra.
Sally (huvudrollen) var riktigt duktigt, fd elev på Per brahegymnasiet faktiskt.
Om du har möjlighet så visas musikalen tre gånger i november också.
Här kan du fixa med biljetter o så. Ta en kik iaf, kan vara sjukt värt. :)

Blev ett långt inlägg det här, hoppas ni tar del av min helg med nöje och blir sugna på ett lite mer kulturellt liv.

Nu ska jag leta fram något gott, göra mig en kopp te och ha, tillsammans med min Cosmopolitan, en riktigt lugn&skön kväll!

Ta hand om er mina fina läsare.

Kräm K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0