Helg?

Är inte helger till för att vila upp sig inför nästa vecka som kommer?

Det har den här helgen inte varit till för i mitt liv iaf. Har dock haft en skitbra helg, men idag är jag verkligen helt slut. Längtar redan tills det är helg igen.

Fick bli en ledig morgon, men nu börjar huvudvärken släppa så jag ska snart ta mig till skolan. Och hoppas jag orkar med att dansa hela kvällen. Men det ska jag fixa.

Ikväll ska ni få höra om vad ni missade, eller inte missade i lördags och om en sjukt bra musikal jag var på igår, mitt ute i skogen.
Plus att ni ska få höra om en sjukt kul grej som händer nästa helg, som ni tjejer inte vill missa!

Stay update
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0