13

Hejhejhej!

Blogg.se var visst lite sjuk igår, därför blir det lite update Nu.

Hade en riktigt bra dag igår. Som ni vet vid det här laget består den i stort sätt bara av dans, och igår var det riktigt kul

Det här är en av mina favvosar nu. Vi dansar till den på Lyrical Hiphop. Underbar&skön låt

 

Tänk egentligen vad sjukt mycket bra låtar det finns ...

Har du nåt sådär färskt musiktips kanske?

 

Idag har varit en rätt stor dag faktiskt. Jag har haft min första körlektion!

Det var faktiskt skitkul, eller skitkul är väl lite o ta i, men det var kul :)

o jag har nog den bästa körläraren.

Plus att jag är så sjukt grym på att köra bil.

Ja, jag måste peppa mig själv .. (fast jag är faktiskt rätt duktig :P)

 

Jaha, vad vill ni veta? Har egentligen inget mer o skriva.

 

Ha kul

Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0