twille

Eftersom hela den här dagen har varit slappie, så fortsatte jag så.
Tog mig precis ett långt, varmt bad. Mycket skönt!! känns inte som att vi är påväg mot sommarlov dock.

O nu kommer vi till det mest spännande som har hänt denna dag.
Jag har gett mig på ännu ett försök av ett läsarliv. Har inte lyckats så bra innan, me jag känner på mig att jag kommer göra det nu.





Lika efter som jag var med bloggen är jag med den här boken, Jag Vet alla har läst dom och alla älskar dom. Så därför tänkte jag att jag skulle ge Twilleserien en chans.
Filmen är ju mer än underbar så böckerna borde ju vara det med.
Att läsa är typ det tråkigaste jag vet, men den här sommaren ska jag försöka ändra på det.
Jag menar att läsa böcker som handlar om Edward Cullen kan ju knappast bli tråkigt.
Lellie har ju klarat sig igenom dom så jag gör nog det jag med ;)
O jag längtar ihjäl mig till film nummer 2 kommer i november, har lovat mig själv o inte kolla in trailern innan jag läst boken. bra va?!

jaja, lite musiktips kanske? please give me some. Fick precis ett iofs. Montt Mardié, låter bra än sålänge.

Nu är jag sugen på lite kvällis. :)
Trevlig Kväll.
So long, K


Kommentarer
Postat av: Josefina

Du är inte ensam.. Jag har inte läst bäckerna, tanken har inte ens slagit mig..

2009-06-08 @ 22:22:42
URL: http://okepina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0