Tips från coachen

Det är verkligen sjukt hot ute idag. Så för att vara lite snäll mot min hud och mitt huvud går jag in och pausar lite.

Här kommer 5 heta tips om du ska spendera en dag ensam i solen hemma på trädgården :

Något gott att äta


En bra Spotifylista


En bra bok att läsa(Ofta jag tipsar om att läsa böcker)











Något att svalka sig med


En mysig hund som man kan småprata lite med.









Nu ska jag plocka undan lite, stoppa något i magen och sedan invänta kvällen i solen. Händer det något spännande?

For now, K

Kommentarer
Postat av: em.

haha ja nästan fast gick ner & kikade i kylskåpet efter jag såg din bild & där hittade jag cola som väl va ;)

2009-06-29 @ 16:53:34
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0