summer in the city

Då närmar vi oss sommarlovet ännu mer.

Haft en väldigt skön dag än sålänge. Första lekitionen i skolan varadei 10 minuter, sen sa vi hejdå till en lärare o sen blev det fiika. Det märks väldigt tydligt att lovet är på gång. SKÖNT!

Den här sommaren ska jag verkligen ta vara på! det känns som att den kommer bli speciell. Jag ser fram emot det.
Det blir ju som vi alla vet vad man gör det till, o jag ska göra det till något riktigt bra.
Jag är taggad.

Tänk. sommar,sol,havet. hoppas jag kan hänga på det här stället mycket i sommar


Jag har fått mitt sommarschema nu också. Känns helt okej. Kommer bli bra.
Hoppas du också tänker ta vara på Din sommar.

For now, K

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ska verkligen ta vara på min sommar och försöka göra det till den bästa !

2009-06-09 @ 15:23:24
URL: http://sunshinesofie.blogg.se/
Postat av: Ellen

Bilden är ful

2009-06-09 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0