Today is a Day

Nu börjar det hända lite i mitt liv idag.
Hoppade in i dushen, o övergick från kroppsstrumpa till vanliga kläder.
O nej, jag är inte äkta baletttjej, kroppstrumpa är bara väldigt värt och jätte lätt o sy!

Om en stund kommer Papi hem så ska vi luncha lite. fint är det.

Idag har jag på mig mina guldiga pilotbrillor. Jag trivs. fortfarande lite ovant o gå runt i glajjor men jag vänjer mig väl.
Jag säger då det, tänk vad ett par glasögon kan göra mycket.
För det första så ser jag ju mycket bättre. hur skönt är inte det, kan sitte en bit ifrån datorn o ändå se ordentligt vad jag skriver!
Sen byter man ju utseende helt o hållet verkar det som. Känns inte som att någon känner igen en. haha.
2 på stan igår, sicko. Inte ens Hanniebananie kände igen mig. haha.
livet som glasögonorm är minst sagt spännande.
Den här kvinnan pluggar till optiker o det var hon som såg till att jag hamnade i denna glasögonvärlden.
Saknar stockholmet o Elena ..

Nämen nu kommer ju pappsen. Dags att kila
Hoppas du har en fin dag. försök o njut trots vädret.

For now , K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0