SOOMMARLOOV på riktigt

Sorry att det inte har blivit så mycket update. Me jag har väl skaffat mig ett liv o har fullt upp.
Ellen har kommit ..

Idag har jag som sagt fått sommarlov, o ellen är här! kan det bli bättre?!
vi har förberett massa för morgondagen, eftersom att våra syskon och alla våra vänner (nästan:P) tar studenten.
Om inte dom är taggade så är minsann vi det. :) Tror morgon dagen blir great!
O nu ber vi till Gud om fint väder också.
O imorgon avslutas dagen med Nyhem. Också SJUUUKT niice.

Dagen imorgon blir helt enkelt fullspäckade så det är snart dags för mig o lellie att sova. Vi ska fixa lite till bara.

Snart kommer bloggen bestå av lite mer bilder också, mycket roligare. Men blogg.se lider just nu av någon sjukdom som vägrar ladda upp mina bilder.
aja.

Sleep tight honeys. (kommer nog inte bli asmycket uppdatering nu på ett tag eftersom Nyhem kommer osv. Men håll er kvar. I'll be back)

Hörsch.
Kram, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0