schteek


Då har man haft ännu en stekig dag på stranden.
Hur fint som helst. Solen har gett min kropp lite färg, vilket jag bara tackar o tar emot!
Glömde säga det, men igår tog jag årets första dopp, och det i Vättern. Tänka sig att jag var den som ville bada, o idag tog jag dopp nummer två. Det var skönt också. helt otroligt.
Idag blev det ingen beachvolley dock, hamnade hos läsklubben istället. haha. sånt skämt egentligen, men till och med jag satt där med min bok. Jag börjar komma vidare i Om jag kunde Drömma. Det känns bra. I sommar lär Edward vara min stora kärlek, men det är väl inte helt fel va?

Har du haft en stekig dag eller?
Vad kvällen kommer innehålla är inte bestämt än, vi är öppna för förslag, så hör av dig om du vill hänga med två snygga brudar ;)

O juste, fick veta idag att jag jobbar imorgon. 11-18, suck. Det stod inte ens med på mitt schema, men så blir det ibland, o ibland ogillar jag mitt jobb starkt. Men mina kära vänner har fått mig att inte klaga över att jag missar alla soltimmar osv imorgon, utan jag är glad att jag har ett jobb. Får in lite pengar iaf, och det är minsann behövligt i mitt liv. O så jobbar jag ju med käraste Amanda imorgon så det blir kul!
Imorgon vistas Jag på 1klass, kom in o säg hej, då blir jag glad. :)

Ha en fin kväll!
Later
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0