Nu ser jag vind i mina segel - förut såg jag ingenting

TACK kära cell för denna kväll. Ni är Amazing. asså hallå? Min cell är underbar!

Jag har som sagt haft en väldigt glidig dag, och bättre blir det. Imorgon blev jag visst ledig. sköntsköntskönt
Om någon vill förgylla den dagen med mig är det välkommet :)

Ja. vad ska man skriva .. saknar Linnéa väldigt mkt idag. Hon är i Afrika, kommer hem om typ en vecka o lite till. Har inte träffat henne på 2 veckor ...
O min andra bästa vän, Ellen, befinner sig i Varberg, inte heller sjukt kul.
Men jag är glad att jag lever.












Såhär ser dom ut. fina va?!




äh, jag har inget o skriva om nu.
Ska försöka göra något åt mina naglar o mitt rum som Vägrar att hålla iordning, typsiskt.

Jag säger då det. Blogg alltså.
For now, K

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, vi är då sannerligen en fin skara! :)

2009-06-05 @ 08:18:28
URL: http://hannafeurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0