njuter

Såhär har kvällen sett ut:


 
Nu tog undertråden slut så jag stänger skrädderiet för ett tag ...

Har haft en helt ljuvlig eftermiddag/kväll efter en seeeeg dag på jobbet.
Fördelen med att inte ha några friends tillgängliga en söndagkväll är att man spenderar tid med sina föräldrar, vilket inte händer allt för ofta nu förtiden. Frågan är varför? Det är ju ändå väldigt nice. Du ska hedra din fader och din moder.
Mam&Pap hämtade upp mig efter jobbet, vi svängde förbi a6 så jag kunde inhandla en ny bikini, behövde en svart.
När vi kom hem åt vi grekisk sallad ute i det UNDERBARA vädret. Vilken sommar vi fick ändå.
Sedan tog jag o mamma en timmes promenad in till stan för att hämta Farfars bil och Farmors symaskin.
Efter det har jag hunnit förälska mig i Edward Cullen och sytt lite. Tänk att man kan sitta ute i 25 graders värme vid halv tio. En skööön kväll helt enkelt. Jag älskar när man går runt och känner frid och fröjd. Det har jag verkligen gjort ikväll. Känner sådan frid i hjärtat, hur gött låter inte det?
Jag är grymt tacksam över att jag får leva ett sådan gött liv.
Nu ser jag fram emot tre lediga dagar i solen, jag ska bara njuta o ha det gött.

Om en stund ska jag drömma mig bort i twillevärlden igen.

Ta hand om dig. Njut av livet!

With love, K

Kommentarer
Postat av: Bästis

Du är på riktigt den kolaste jag vet!!! schmack

2009-06-29 @ 00:26:43
Postat av: Ottilia

det lät härligt Clarie! :D

2009-06-29 @ 07:25:52
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0