mooorning

Då var man vaken ännu en dag. trevligt.

Kvällen igår blev lyckad. Grymt bra Freda'20! Sen häng med mina sjukligt fina friends.
... gårdagen inhöll verkligen blandade känslor, tänk hur vi fungerar egentligen ...



Idag fick mina päroner för sig att ta en tripp till Varberg. SÅ tråkigt att jag inte kunde hänga med. Är ju party på G ikväll. men jaja, Lellie kommer ju hit på torsdag :)

Och var va det mer som hände på torsdag?! SOMMMARLOOOOV.
Fattar ni hur gött det är?? asså känslan av sommar och sommarlov är nog den bästa som finns.
kanske att med ringen på fingret, utgång från kyrkan på min bröllopsdag toppar den känslan. Fast det känns väldigt far away, så nu taggar jag sommarfeeling till 100.


Nu var det dags för frukost. gott.
Today i'm happy.
For now, K





Kommentarer
Postat av: Jonna

härlig bild :)

2009-06-06 @ 19:08:11
URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0