lovely day

wooohooo. 30 läsare. det är ju ändå sicko .. okej jag vet, det är INGET om man jämför med alla andra kära bloggvänner, men det här är ändå dag 1 o jag hade inte direkt räknat med att nån skulle läsa den! men fortsätt så. det är fint (Y)
Jag fick btw höra idag att det är ute med blogg, att det är Twitter som gäller nu. Jag vet att jag är efter alla andra, men Twitter är för töntar ...

Haft en sjukt go dag. Som sagt ledig.
Hade myys med Emeliegullet, sen tog jag en sväng till A6an. Har köpt en Så gorgeous stickad tröja, idag. I'm in love.
Efter det inköpet skyndade jag mig med bussen hem till hovan o brände ner en skiva, för att sedan åka inte till staden igen o planera kyrkans studenfest. Panicmanic, vi är 4 st, ska fixa ett helt party för typ 30 studenter, helt själva. (om du inte tar studenten iår får du så sjukt gärna vara med o hjälpa oss den 15 juni, hör bara av dig)
Vi stötte på en härlig Gudsman (vet fortfarande inte vem han var) han höll en liten minipredikan för oss o babblade sjukt mycket. haha. käre tid, han kunde seriöst typ hela bibeln. beundransvärt skulle jag vilja säga. men jaja.
Dagen avslutades iaf med en finfin sommaravslutning på KÖS med hovslättsgänget! (Y)
En asbra dag med andra ord!



























Här är den stickade tröjan jag köpte idag!
o ett par av mina glasögon som jag har numera







Time to say goodbye.

- K

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klara, du är snyyyggg.

2009-06-04 @ 10:02:07
URL: http://hannafeurst.blogg.se/
Postat av: Ottilia

snygging. grattis till så många läsare. du är ju min nya konkurrent juuu!!

2009-06-04 @ 14:05:42
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0