like a flower

Tack för en finfin midsommar.

Har haft en sjukt trevligt midsommarkväll med vännerna.
Matmatmat, sjukt god efterrätt; jordgubbar med vitchokladsås, ett hett tips (Y), film, mexican train, o mkt skratt!! lovely night
Jag säger bara tack.
Ikväll testade jag en ny grej med håret, hippieband av mitt egna hår. hade på mina blommiga harem också, så jag såg ut som en riktig flowerpower brud ikväll. nice tycker jag. tihi.
har ingen bild tyvärr, men det går ju ändå inte ladda upp på den här himla bloggen.

Hoppas du är nöjd med din dag också. Jag har dock glömt o plocka sju blommor, o inte gjort mig någon midsommarkrans heller, illa. men förhoppningsvis överlever jag ändå!

Nu tackar jag o lellie för oss. dags att sova, imorgon åker gänget ut till nyhem

Guten nacht, ät en katt
Claarie


Kommentarer
Postat av: em

saknar dig med C! jadu, vad jag har jag gjort.. har varit halvt sjuk & är FORTFARANDE.. sen har jag chillat daganr igenom, tränat lite, jobbat lite :) men ses snart vore en bra ideé.

2009-06-20 @ 12:07:51
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0