happy

Då har man fått ett smakprov av Nyhem09 och en avslutat studentfest.
med andra ord, en fin helg.

Igår efter allt studenthärj åkte vi ut till nyhem, fick uppleva den nya hallen och sjukt bra möten!!!
Vi hann med morgon mötet imorse också där jordens bästste Lisa predikade. Hon är Grym!!
O ikväll har vi haft årets studentfest. Det blev bätter än vi trodde, o jag tror vi lyckades rätt bra, trots att vi bara var 4 i täten :)
Jag är Glad.

Nu avslutar jag o Lellie kvällen med Man on fire är nog 1000:e gången jag ser den, men jag älskar den.
O Denzel Washigton är ju underbar.

O vi är taggade för förhoppningsvis en heldag på Nyhem imorgon. (Y)

Fick precis ett sms av Linnéa. Nu är hon hemma!! äntligen, så sjukt kul, får förhoppnigsvis träffa henne imorgon :) I liike.
Right now leker livet. det är gött.

O måste ju berätta för dig som missat nyhem i helgen. En såååå sjuuuuuktt gryyyyyym dansare har varit där. missade honom (o tydligen hans syster) idag men igår såg jag honom.
tjeeeeena. Helt underbar. fattar ni, en kille som dansar modernt med sjukt grym kroppskontroll o teknik. Kan det bli finare.
Jag föll pladask! Wonderful!

Nu ska jag involvera mig i filmen.

Hoppas du får en skön vecka,  o kan känna dig nöjd med helgen.

With love, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0