gonna live today

Ojoj, mitt internet lever. fortfarande sjukt segt dock.

Idag har sommaren fått för sig att komma till jönköping. hur nice är inte det?
Så idag blir det nog en dag på beachen. Trevligt.  Måste köpa ny bikini bara, men det är typ det tråkigaste jag vet! Eller nej det är det inte, men jag hittar aldrig någon snygg ...

Jag är iaf sjukt nöjd med veckan som varit. Nyhem har varit great. Precis som det brukar.
Har varit med om mycket nice o blivit sjukt taggad för framtiden.
Tänk egentligen var mycket vi kan göra med våra liv som vi missar. Jag vill inte missa masa i onödan.

Jag är sjuukt glad nu för tiden också. Alltid lika kul när Lellie är här, o hon stannar minsann några dagar till den här veckan! kuuul.
Sen när man kan få trevliga samtal från Linnéa nu när hon kommit hem är inte heller fel.
Sen finns det annat som gör en pepp också. haha. Ja hjäälp.

Nu ska jag ut i solen. När Ellen åkt hem lär jag få mer tid för den här bloggen.
Hur ska du spendera dagen? några heta sommarlovstips?

Fortfarande suck att bilderna inte vill dyka upp ..

Ha en fin dag vänner.
claarie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0