Glad Midsommar vänner

Jaha, då var vi här igen.
Midsommar! Glad midsommar på er.

Jag hoppas på en sjukt fin dag idag trots regnet. 
Kvällen kommer spenderas hos Jonna hund. trevligttrevligt. Grillning&jordgubbar, det låter lovande.
Jag o ellen har redan startat dagen med jordgubbar. GOTT!

Nu går det visst att ladda upp bilder här igen. kul tycker jag, har dock ingen bild o slänga upp idag. men det kommer.
fast min blogg verkar visst fortfarande lida av en sjukdom, jag kan inte ladda upp några bilder!!!!!!

vill också säga tack till mina trogna läsare, ni är några stycken iaf, kulkul.


Idag är jag glad, o Gud är god. Som alltid :)


Ha en bra midsommardag. Gör inget jag inte skulle göra, men ha kul.
With love, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0