En kopp te o V. Maggio

weey. God morgon.
Sov lite för länge idag. Skulle ju gå upp och hinna med en springrunda på morgonen, får se hur det blir med det nu.
Men jaja.
Helgen blir nog kul. 2 av mina brudar som fyller år. Så det blir partyy. kulkulkul

Annars så ser denna dagen rätt lugn ut. Min bror&emelie har kommit hem från Kreta inatt, så jag ser fram emot att träffa dom negrerna, börjar sakna dom här hemma!!
Ikväll är det sommarpartyy på Freda'20, i Pingst kl 20. Welcome.
Det var värst vad det blev party i helgen. Partyhelgen. :)

O hallå! jag hade 49 läsare igår! SICKO! Vilka är ni som läser egentligen?! det är sjukt kul iaf.
Jag fattar också nu varför alla bloggare vill att man ska kommentera, allt blir mkt roligare. Så Kommentera mera.

Nu måste Doggy ut på en promenix.

For now, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0