Are you a Yes-man or a No-man?

Crazyday ..

Hade en kortis lektion och tömning av skåpet imorse. For sedan hem för att fixa lunch till mig o världens bästa Lisa! (pappa gjorde oss också lite sällskap) efter en trevlig lunch drog vi vidare till Laggårn och jag hann se halva Yesman, ska se slutet också hade jag tänkt. Sedan var det dags att planera det sista inför söndagens studentfest, tror ändå vi fixar det girls ;)
Jag och mammsen hann med lite käk o ärenden på stan(här var det sjukt stressat må jag säga, o inget gick oss vägen, men vi var tappra o klarade oss igenom det :P) innan jag skulle vidare till stadsparken o klasshäng med min feina klass. treevligt.


Imorgon får jag SOMMARLOV!! det känns bara hur bra som hellst, har dock inga sommarkänslor än, men ändå LEDIGHET!

Nu tänker jag sova för det är 1000 saker som ska fixas imorgon. STUDENTEN. haaallåå?!

Nightie, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0