Afternoon


Nu hamnade jag hemma hos Tillan efter en trevlig dag på stan. Träffade på Emelie&Carro. Kul tycker jag.
Fick lite shopping gjord också, Älskar Rea, fast vem gör inte det?
Slänger väl upp någon bild sen, för det har jag sett att man brukar göra på bloggen. Eller varför ska jag göra det för att alla andra gör det? Det här är ju min blogg :) skippar nog det.

Har varit o inhandlat lite cellisfika, snart kommer tillan hem och bid 18 kommer resten av girlsen. Blir nog en mysig kväll. Hoppas bara uppehållet håller i sig. INGET REGN, snälla Gud!
Lyssnar igenom Tillies Faboritlista på Spotify, en salig blandning må jag säga.

O tack alla läsare för att ni är tillbaka :) you're so welcome.

Dags att byta kläder
Later, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0