27


Ojojoj.
Internet håller på o reparerar sig, men det går trögt fram. Men nu ska jag försöka hinna med ett inlägg innan det lägger av igen.

Efter en seg dag på jobbet och en jobbig cykeltur hem tog jag mig en springrunda runt axamo så nu är jag helt slut!
Ska strax hoppa in i duschen o det ser ut som det blir en chill kväll.
Emeliehoney ringde nyss, har inte träffat henne på jätte länge så jag hoppas vi kan ses ikväll :)
Ellenpellen Åkte ju hem igår, blir alltid lika ensamt o tråkigt när hon försvinner, men jag övelever. Tillan kom hit o hängde med mig igår kväll, hon åker ner till Varberg idag. Jag vill också, men det visste ni ju redan- Vecka 29 befinner jag mig där iaf. Det blir niiice. :)
Jaha. Jobb imorgon också, sen är jag ledig mån,tis,ons.
Gud låt det bli fint väder så jag kan få lite färg innan broschan kommer hem från grekland!!

Nehe. Nu var det duschen som gällde. O jag kanske ska äta någon mat idag med? :S ikväll är det bara jag från familjen som är hemma, suck.

Jaja, ha en skön kväll!
Hörs!
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0