1klass


Haft en bra dag på jobbet trots allt. Vi var fyra tappra arbetare, o vi gjorde det bra. Kul att ha Mandie vid sin sida.
Nu är jag rätt slut, och varm. Fläktarna funkar inte på jobbet. hmrf.
Aja. en liten update bara.
Jag o Lellie spenderar kvällen och natten på tillans place. Trevligt för oss.
Ellen har redan packat ihop sina grejer eftersom hon lämnar vårt hus idag och åker hem imorgon.
Suck. Lite tur att jag jobbar hela helgen ändå. Så jag har lite att göra. Resten av gänget, eller typ tillan&manda o boyfriends drar ju också ner till Varberg. JAG VILL OCKSÅ:
Förhoppningsvis åker jag ner dit vecka 29, eller jag ska det. Har bara en tid o byta bort!
Fick mitt riktiga sommarschema idag, såg nästan ut som det jag fått tidigare så jag är nöjd.
Jag ser lite fram emot en Jobb(ig) helg.

Om du vill göra en ensam Klara sällskap så är det Välkommet. Jag lär behöva det.

Ha en go kväll. Hör av dig om du vill ha något att göra.
Kräm
Claarie


Jag tror det går o ladda upp bilder nu, men eftersom mitt internet fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0