08

Alltså, Mandie är SÅ duktig med kameran. Jag ska bli lika duktig som henne. Ne men serri, hon tar jätte fina bilder! verkligen.

Förövrigt så sitter jag o myser med nelsis(doggy) och en kopp varmchoklad.
Min hund är helt crazy, vet inte varför, han bara är det.
Har det rätt ensamt här hemma .. men det kommer väl snart någon vänlig själ o gör mig lite sällskap.
Vart håller sommarvädret hus egentligen? Jag försöker tagga sommaren, men ofta man gör det med varmchoklad? :S
Jag vill ha sommar o sol. Om 3 dagar är det LOOOOV. kulkulkul, och om 4 dagar är det Nyyheem. kulkulkul.
Hoppas vi ses där. kommer bli FETT

Hade visst inget kul o skriva om nu.

For now, K




Kommentarer
Postat av: Amanda

TACK Klaragumman!! :D

2009-06-09 @ 00:11:16
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Eddie

Du vet att vi kommer ses där ;)



Det blir peppat hörru! ELLER HUR?

2009-06-09 @ 19:57:01
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0