Värda dagar

Om du inte vet hur du ska spendera den, gör som jag.
Starta tidigt. Ät frukost med Någon på ett trevligt ställe och boka in en date eller flera med nån som du inte träffat på länge.
lovar jag att du får en sjukt värd dag.

Såhär har min dag sett ut:
Emelie&Fia
(mobilbilder)

Linn


Vad kvällen kommer innehålla får vi se, men en väldans bra dag har jag haft än sålänge. Jag säger tack till fina vänner. Och säger hejdå till em som lämnar mig o sticker till Turkland imorgon. Dom kommer ju få det sjukt fint I guess!

Eftersom jag är helt alone nu så ska jag väl försöka fixa nåt o äta ..
Laater, K

Kommentarer
Postat av: em.

I'm gonna miss you

2009-07-29 @ 18:17:38
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0