sommaren är som den ska

Varberg bjuder på härliga dagar. Vilken sommarstad.
Har haft en finfin dag idag, lyckas ju alltid bli så när man är hos Ellenpellen .
Gött häng på powerweek, lekt med jordens sötaste Elsa bland annat.
Vi har ju såklart njutit ute i solen, hunnit med en tur med lonkisarna och ett dopp i havet. Låter det inte härligt?
Och jag har tre sådana här dagar framför mig nu, hoppas jag. Sjuukt fint!

Här bjuder jag på några bilder så ni får se vad jag har haft för mig.


Elsa pelsa


härliga dopp

Nu var det väl dags att sova I guees.
Hörs imorgon gansters. haha.

sleep tight
K




Kommentarer
Postat av: Ottilia

elsa <3

2009-07-17 @ 18:22:20
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: em.

börjar sakna dig nu snuttan och bara göra spontana saker man har lust för :) hoppas varret är bra, hälsa Ellen. HUGS

2009-07-18 @ 11:47:43
Postat av: em.

börjar sakna dig nu snuttan, bara göra spontana saker som man känner för.. det är ju vi bäst på i alla fall. Hoppas varret är great, hälsa ellen också. Lev väl, HUGS.

2009-07-18 @ 11:49:18
Postat av: em.

men vad creeepy, den första kommentaren jagskrev kom inte med.. men nu helt plötsligt när jag skrev en till ville det första också vara med ? haha aja. Måna kommentarer. gillar vi! nu ska jag runt munken btw :D

2009-07-18 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0