05

Godmorgon gänget.

Bad day today. Sjukt trött och dagen ser ut att bli regnig. trååkigt.
Det är så crazy. Igår var det en äkta sommarkväll, o idag vaknar man upp till detta elände. Svenks sommar, jag säger bara det.


Igår efter jobbet var jag&Tillie vid graven, obeskrivligt. Bilden får sammanfatta känslorna.


Sedan framåt kvällen, när man hunnit pusta ut lite blev det bio. Tillan drog med mig på Ice Age, inte direkt klarahumor, men det var trevligt,
Vi blev ett rätt otippat gäng. Men nåt som är kul är ju ändå nya människor.
Visst är det lätt att hamna i samma gäng, göra samma säkert vecka ut, vecka in? Visst det är kul, men jag tror man är för bekväm.
Igår kom jag på det iaf, att det är sällan jag träffar nya människor, o gör något jag vanligtvis inte brukar göra. En liten "utmaning" till er alla. :)
Jag kände mig dock rätt liten igår, men jag överlevde o hade det fint ändå!


Eftersom gårdagen avslutades vid axamo är jag myggbiten idag, inte riktigt okej. Men det är ju sommar ändå trots allt.

Om 2 timmar börjar jag jobba, jobbar bara i 3 timmar idag, hur gött är inte det? Jag tänker inte trotsa vädret idag, så jag tar bussen istället för cykeln, inte riktigt helt okej det heller, men så får det bli.

Då var det dags att mätta min mage.
Ha en nice dag.
Bless,
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0