tisdag

Dålig uppdatering. I knoow. Men nu är jag på hugget igen.
Har klarat av 2/7 arbetsdagar, o det känns bra än sålänge, har dock råkat stöta på någon slags förkylning. Känns lite konstigt såhär mitt i sommaren, men jaja. Jag överlever.

Har hunnit med ett träningspass på Friskis idag också med Em. Det var gött med lite träning, men jag har fortfarande inte ändrat uppfattning om Friskisträning (om man bortser från gymmet). Det kan nog vara den tråkigaste träningen jag vet, okej jag blev rätt trött, men att hoppa runt på ett golv med massa käcka mammor .. inte riktigt min grej.
Jaja, känns skönt att få röra lite på kroppen.
Nu är cykeln lagad också så nu kan jag cykla till jobbet. (Y) kanon.

När jag fått i mig lite käk ska jag slänga upp bilderna från Varret.

Stay Update!
claarei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0