Singel


Då var jag på hemmaplan igen.
Sjukt trött, vi var hemma halv fyra inatt, o har varit och jobbat nu. Man borde inte vara pigg va?
Och eftersom bussarna suger på söndagar, brorsan hade cykeln och för att jag är för att jag inte äger något körkort så drog jag på mig promenadskorna och tog timmespromenixen hem från jobbet, så nu är jag helt slut i benen också.
Det var en skön och välbehövlig promenad iaf, så jag tänker inte klaga.

Jag har haft två sjukt värda dagar på hönö iaf. Vädret gjorde det lite trögt bara, men med fina vänner och trevligt häng så blev det gött som kött.
Så tack till Linnéa, Putte, David, Filip( sjukt gött o få träffa honom igen) och alla andra som gjorde dagarna värda på Hönö.
(Linnéa fick med sig min kamera så ni får se, och veta mer om hönö när den är tillbaka :)

För lite inblick i vår trip, kolla in den här filmen :


Ikväll får vi se vad som händer. Girlsen skulle visst träffa sina pojkvänner såå jag får väl passa på o ha en riktigt singelkväll ikväll så. Hanna är kanske på? Det är SÅ gött o vara singel ...

Och gissa vem som är i stan?
Världens bästaste Rebecka. Hon har tatt sig till Jönkis så imorgon ska jag få träffa henne :D:D så sjuuuukt kul. Hon är en så fin vän är hon.

Nu börjar jag bli hungrig, ska se om jag kan hitta nåt i gömmorna. Hoppas du haft en lika värd helg som jag.

Laater, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0