svettigt

Hemma. (tillans place, som är mitt hem för tillfället)
cykelfärden hem var varm. Men det är skönt att få slappna av lite. Imorgon blir arbetsdagen ännu värre, börjar 9.30. woooa

Min blogg är verkligen Ful, haha. Så kan det gå när man försöker göra något man inte kan på egen hand. Jag ska försöka fixa till det när jag har tid! (Jag vågar inte riktigt fråga Mandie:P, kanske när det är dags för lite förändrinar här på bloggen, när bloggen blir lite mer seriös ..)


Snart kommer lilla emmetttt hit o gör mig sällskap. Trevligt tycker jag, var ett tag sen jag träffade henne nu. Får se vad vi hittar på.
Jag vet att jag måste äta iaf, har inte fått i mig någon mat på hela dagen.
Nackdelen med att bo ensam, Man glömmer maten. Annars är nog allt annat positivt(nästan) med att bo hemifrån (Y)

Äta var det ja,
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0