Så blir du på bra humör igen.

Jag kan visst inte hålla mig ifrån bloggen idag.
Idag har jag det lite bättre :) Plus att jag ser ut som en riktig modebloggerska, har precis målat naglarna orangea .. Då får man väl ändå passa på att blogga, eller?


I try, I try

Ska träffa Emelie idag, lite kvalletid innan hon drar till utlandet och värmen (JAG VILL OCKSÅ!!)
Så det blir nog en bra dag trots allt. Lite shopping står förhoppningsvis på schemat.
Hett tips, tröstshopping. Visst, det får inte gå över styr. Men att unna sig själv lite gör en på bättre humör.

Tycker att ni kan besöka Johannas blogg idag. Klickade in där idag o upptäckte en mycket bra fotograf.
Inte visste jag det, men bra jobbat johanna. (Y)
 Sånt som också gör en på bra humör
.

Sen för att vi alla ska må ännu bättre tycker jag att du som har en ledig lägenhet över, eller vet om en ledig lägenheten i Jönköpings stad kan höra av dig!
Min fina vän Ottilia är i behov av en. O det blir INTE kul om hon ska behöva sticka härifrån. Då blir det ännu trögare att bli på bra humör.



Vi vill behålla dig

Så, Då hoppas jag vi blir lite gladare idag.
For Now, K



Kommentarer
Postat av: elias

koll på sporten?

2009-07-27 @ 20:22:32
Postat av: ...

Hej!

Här kommer en hälsning från din ...

Glöm inte att du är vackrast sötast och bäst ;)

kram/vännen

2009-07-27 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0