live alone

Hade en trevlig kväll igår, med både skratt&gråt. Fy vad jag lipade på Michael Jacksons minnesgrej. Helt otroligt.
Efter det dumpade hanna mig på torpa. O nu sitter jag här ensam i Ottilias lägenhet.
Det är Väldigt skönt att bo ensam må jag säga. Att göra lite som man vill. Lite ensamt är det ju, men ändå väldigt skönt.

Igår var jag tvungen o kolla klart på Mr Jackson-konserten som visades på tv. Hur cool var han inte? helt sicko. Så Jag somnade rätt sent med tanke på att jag skulle upp tidigt idag.
Jobb 10-18, idag. Första dagen jag börjar 10. Ska bli spännande o se om jag överlever denna dag. Fast jag ska verkligen inte klaga, det finns dom med mycket värre arbetstider, I Know.

Har fått i mig lite frukost nu O kan ta det ganska lugnt. Eftersom jag befinner mig på torpa tar det ca 15 min med cykeln till jobbet. Skönt!

Och vädret!!! Det skulle ju bli regn idag. När jag kollar ut genom fönstret är det SOL. underbart. fast såklart när jag jobbar ..Och jag vill så gärna till Stockholm idag. Tänk om man bara kunde dissa Jobbet!
Lite synd kommer jag tycka om mig själv idag. men jaja.

Hörs senare. Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0