Like a dancer


Nu har det inte blivit mycket bloggande.
Det beror på att jag spenderat tid med min Emmetttt och träffat släktisläkten. Men nu är jag på G igen.


Här är vi, Jag&E

Igår satt vioch stylade våra bloggar lite. Så som ni ser, ännu lite förändringar.
Och nu har jag tänkt att få in dansen lite mer här i bloggen. Den känner sig lite utanför nämligen, så om ni har några heta tips&ideér på vad en dansblogg kan innehålla så är det fritt fram att tella me. (ni vet, man kan lägga in en kommentar här nedan (Y))

Nu har jag fått tillbaka min kamera :) Så jag ska roa er med lite bilder här sen.

Senare bär det av till Varberg! tjiiihuu. Kommer bli fett med naajs. Så hej alla varbergsbor, jag stannar till söndag.
Min lediga vecka lär sluta grymt bra. Gud, ge oss sol&värme

Nu ska Emelie snart jobba, så vi måste dra.

laater, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0