let the sunshine in



Det är en trött Klara som skriver.
Efter en heldag på jobbet, en sjukt trög cykeltur, att cykla när man måste trampa i nerförsbacke och stannar i uppförsbacke för att vinden blåser så hårt och när det går fortare att gå är det inte asgött o cykla, Och nu efter en långpromenix med Mam är man rätt slut.
Därför blir resterande timmar av kvällen lugna och jag taggar att jobba hårt 6 timmar denna helg, o sedan fara till Fotö på måndag. Kommer bli great. Och nu ber vi allesammans att vi ska få strålande väder där hela veckan :)

Jag taggar danshösten ikväll också. Har börjat anmäla mig till höstens danskurser. Än sålänge är det lyrical hip hop & modernt som är spikat. Sen funderar vi på Latinamerikanskt, skulle vara sjukt kul o lära sig, verkar ju as kul. Kan det vara nåt kanske?
Vad väljer ni för stilar i höst? Hoppas inte ni missar dansen ...
Jag har också börjat fundera lite på min lilla streetklass, ska bli spännande och se vad den kommer innehålla.

Jaja, Dansa lugnt hörni så hörs vi imorgon.
Claarie


Kommentarer
Postat av: Annie

tänk att annie funderar på att börja dansa, det är inte dåligt du;)

2009-07-31 @ 23:28:55
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0