home

Efter en sväng förbi skogarna utanför hillestorp hamnade jag är hemma i hovslätt.
Samtidigt som det är alltid är lika tråkigt, är det alltid lika skönt o komma hem.
Nu är jag hemma i alla fall och är så sjukt trött och seg. Alldeles för lite sömn denna helg.
Och eftersom jag har typ jordens segaste vecka framför mig tänker jag stoppa något i magen sen hamnar jag i sängen.
7 dagars arbete väntar. Det är crazy, men det är money.

För att sammanfatta dagarna i varberg kort. Gött häng, söt bebis, wheels and wings, havet, sol(dock bara 1 dag) lonkan&Lellie såklart. barabara bra!!
Ni får veta mer imorgon, då slänger jag upp lite bilder så ni får se hur gött jag har haft det :)


Thanks for this time

Nu är jag för trött och måste börja förbereda mig mentalt inför vecka som ligger framför.

Vi hörs imorgon helt enkelt.
Sov gott.
Love, K


Kommentarer
Postat av: Ottilia

se till att ellen skaffar blogg. det vore så kul!!!!

2009-07-20 @ 11:25:55
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0