day after day


Att man kan bli så trött.
Haft fullt upp på jobbet idag, det märks verkligen när det är dåligt väder! helt sjuukt. Men jag överlevde även denna dag, och ikväll tänker jag bara ta det lugnt.
Någon som kanske vill se Benjamin Buttons med mig? Har velat se den ett tag nu, så jag tänkte ta ta gi o se den nu, har hört att den är bra, verkar ju lite myysko ...

Verkar som att det blir hönö till helgen. kul tycker jag, man får ju passa på o göra nåt kul när man väl är lite ledig. Hoppas jag får med mig min kära Linnéa också. vore sjukt kul. Någon som ska dit?

Imorgon är jag ledig! sköönt. Då ska jag träffa Hanniebananie. :)

Här har vi henne, en bild från i lördags (jag vet, min mobilkamera suger, men jag orkar inte dra med mig min lilla Nickie)



Later, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0