bekymra dig inte för morgondagen

Okej bloggen. Då kör vi.

Är helthelthelt sluut. Jag förstår inte detta, men jag antar att det är så när man är en arbetande kvinna ...
Jag har iaf två sjukt värda lediga dagar framför mig.

Kommer väl se ut ungefär såhär, o spenderas med denna brud


Har lämnat Tillans place idag (Tack tillan för att du vågade låna ut hemmet lite) för imorgon sätter sig Jag,Putte&Linnéa i bilen o drar till Hönö. Det blir minst sagt spännande.
Känns som att jag, den här sommaren, tar steg för steg i livet och går emot mina principer gång på gång. Exempelvis är denna tripp till hönö. Har aldrig varit där under konferense(=har ingen aning om hur saker o ting går till) hoppas det som nyhem :P, Vi vet inte hur vi ska överleva natten Vi tar med oss ett tält och hoppas på att det löser sig. Jag har ju med mig Linnéa, det lär bli sjukt crazy men sjuuukt kul.

Så nu kommer ni inte höra från mig förens på söndag, hoppas ni överlever. Det är visst redan några läsare som inte har gjort det! Surt tycker jag.

Nu ska jag äta lite och lär somna rätt tidigt inatt, hinner nog med nåt inlägg innan dess, men jag ser så fram emot morgondagen, älskar såna här seriösa, spontana saker. Och imorgon börjar dagen med en springrunda, låter hur fint som helst! haha.

Nu sticker jag.
heejsveej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0