Ännu en dag att leva

Moorning

Jag känner mig så lycklig på nåt sätt. Min Tillie har precis varit här o hämtat sin tvätt! Kändes nästan sorgligt o säga hejdå till henne, hon åker ju till Sandvik o ska vara där tills lördag, vilket betyder att vi inte ses förens på Söndag. haha. Vet inte varför jag blev sån, men hon är ju helt enkelt hur bra som helst!

Tillan&Hannie

Snart ska jag träffa Hanna på Asexan. Vi ska visst inte shoppa något. (lycka till!) fast vi är två fattiga kvinnor så här dagarna innan lönen(o det är ju typ 20 dagar kvar tills lönen kommer) Jaja, vi ska väl äta en härlig lunch eller nåt.
Det kommer nog bli en sjukt bra dag. Jag känner det på mig.
Särskilt när glädjen sprudlar så fint som den gör idag :D

Btw så fick jag med mig Linnéa till hönö! kulkulkul.
Så se upp alla hönöbor, på fredag kommer vi.

Ser ut som det kanske blri lite cab nästa vecka, om vi vågar ... (eller? J?)

Måste hoppa in i duschen nu om jag ska hinna till a6 till kl. 13.

Hoppas ni tar del av min glädje idag, o har en riktigt lycklig dag.

Laaateer, K


Kommentarer
Postat av: frida

kolla gärna in min blogg och mina foton :D

2009-07-07 @ 14:11:07
URL: http://fridabeijer.blogg.se/
Postat av: frida

sv: jadå det är bara kul att läsa. tack så mycket :)

2009-07-07 @ 15:49:34
URL: http://fridabeijer.blogg.se/
Postat av: Ottilia

åh men hjärtat, vad gullig du är <3 kommer sakna dig också

2009-07-07 @ 17:33:32
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0