28

Haha. Kul att bilden i föregående inlägg hamnade upp och ner. Min mobil är crazy ..

Idag leker livet lite mer. Har spenderat den med två av min favvosar.

Fina är dom minsann.

Vi tog rundan på A6&stan. Fick lite shopping gjord, och ja, det känns mycket bättre nu :)
Nu blev jag bara sjukt trött, och får se vad kvällen innehåller.
Är sugen på att hitta på nåt. Någon som har föslag?

Imorgon ska jag få träffa en annan fin vän. Linn kommer till staden, ska bli kul o se henne igen.
Jag har så bra människor omkring mig. Tack för att ni finns :) gulligull, haha
Men så är det faktiskt, vad skulle man gjort annars?
Ta vara på dom du har. Dom är dyrbara ..

Dagens ord från Klara.

Laater


Kommentarer
Postat av: em.

du är fin du med!

2009-07-28 @ 20:00:40
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0