10


Jag säger som Hannie, Jag älskar att morgonblogga.
Det är så mysigt, sitta med frukosten i ena handen o datorn i den andra, o pyjamasen på såklart.

Efter som att jag är så seg på morgonen så hann jag inte med den där springturen .. tänkte dra fram pilatesbollen innan duschen, det är perfekt träning när man egentligen inte riktigt hinner!

Om en stund kommer min Linnéa hit, eller hjälp, om typ 2 timmar kanske. O jag måste packa o hålla på.

Okej klara. 1,2,3.
hinner inte blogga mer (rimmade det?)(ne det gjorde det inte, synd...)

Hörs på söndag! Njuut av helgen.

With love, K



Kommentarer
Postat av: hanna

det där med rim är en hel vetenskap.. haha usch, jag är sämst på att veta vad som rimmar och inte.. :S

2009-07-10 @ 23:55:34
URL: http://frookenhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0