1 Juli


Hoppas ni dansat lugnt. Det har jag.
EFtersom mitt rum har en tedens att inte hålla sig vid en normal temperatur har jag nu spenderat två nätter på soffan, vilket resulterat i en trött klara ( haha, jag älskar mig själv när jag låter så smart)
Fast idag blir nog en great dag. Jag och Mandie ska cykla hem till Emelie o ha det gött.
Ett tips till dig som bor i Jönköpingstrakten, åk inte till stranden, det vankas regn. suck.

Idag har jag på mig min supersköna randiga tröja från Gina. Ett HETT tips, kostar 149kr. Köp den. Ska slänga upp en bild sen så du fattar vilken jag menar. Eller nu kom jag på en sysselsättning till dig som inte har något att göra idag. Gå på skattjakt på Gina Tricot och försök hitta min tröja :)
Du som gör det får en Puss av mig, eller kram iaf. Lycka till!

Då var det dags för mig att kila o ha en fin dag med girlsen. Jag älskar sådana här tjejiga dagar. :)
Är det lika kul med killiga dagar?

Då säger vi så för nu, så hörs vi senare.
Take care
Claarie

O hjälp, det är redan 1 juli idag, SICKO. På lördag är det ett helt freakin år sedan. sjuktsjuktsjuksjukt.



Kommentarer
Postat av: em

att vi ska ha en gogo dag :):) puss babe

2009-07-01 @ 11:23:18
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0