03


Det blir lite extra jobbigt och tråkigt när man är ledig helt själv. Andra jobbar eller är så roliga att dom åker iväg när dom är lediga. Jag är sugen på något spontant. Men kul o vara spontan själv. haha. Vad ska jag göra åt denna dag?
Jaja, Det blir en dag med Edward Cullen helt enkelt. Inte helt fel iofs men jag hade gärna besökt playan ..
Jag tänker ta vara på solen idag iaf, hoppas du har möjlighet till det också :)

Insåg precis att jag är ledig fre, lör nästa vecka. Ellen, sandvik? eller Hönö kanske, har aldrig varit där, på konferensen alltså. Någon som ska dit?

O juste, som ni vet vid det här laget har jag haft lite svårt att ladda upp bilder, så om du är intresserad av att se hur min sommar har varit en sålänge så kolla in här.
Tråkigt att ni får veta om vad jag gör, hur kan man få veta något om er?

Aja, Solen var det ja
Be happy, enjoy life
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0