02

Då var det kväll o jag helt sjukt trött efter en dag på jobbet, idag fanns det mycket o göra må jag säga.

Eftersom det tydligen bara är jag som är hemma denna kväll verkar det bli en sjukt tråkig kväll. Fast som en trevlig överraskning kom lillbrorsan hem från Grekland nyss, hade jag helt glömt. Han har blivit brun&smal, fusk. Kanske att det blir lite kvalletid med honom ikväll.
Alla hänger ju typ i Gullbranna denna helg, ingen som kanske känner för att åka dit med mig imorgon? Imorgon är jag ledig då hade jag tänkt o spendera den dagen på ett bra sätt!!

Har fått frågan om Tesilen som jag la upp i ett tidigare inlägg, Dom finns På Coop Forum. Åk upp till a6 o fixa.

Jaha, tänk att jag ändå är så aktiv med min blogg, kunde jag inte tro när jag startade den men det är rätt kul faktiskt.
Tycker dock man ska ha något o skriva om och om något intressant så jag har börjat få lite planer ang den här bloggen, så håll utkik efter lite förändring ;)
Annars om ni har lite tips är det välkommet.

Är stört varm nu så nu är det dags för en dusch!

For now, K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0