when life is good

Att träna på morgonen är underskattat.


(detta är en bild från havet, men ändå lika ljuvlig som min morgon)

Vaknar du tidigare än du brukar en morgon, och särskilt om solen skiner ute vet du precis vad du ska göra efter detta inlägg.

Ta med dig någon, typ mamma, eller bara radion i mobilen och stick ut på en 5km-runda. Jag föredrar att springa.
Det heta tipset att springa vid en sjö, så när du svettig&go efter en springrunda och lite styrkträning kan ta dig ett uppfriskande och svalkande dopp!

Idag var det sjukt kallt i vattnet, men morgonen blev sjukt värd.
Tänk, såhär vid halv 12 känner jag mig pigg&glad. På hugget för en ny dag, med nya möjligheter. Och tänka sig, jag behöver inte ha ångest för att jag måste träna, eller ha ett jobbigt träningspass framför mig hela dagen. Utan bara njuta av dagen till fullo (om man bortser från 3 timmars arbete).

Så upp o hoppa och ut o rör på er!

Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0